Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Ahad, 17 April 2016

Teaser Kitty-Lane #PDT (Matured)

“Berapa harga kau satu malam?”
“Aku tak layan pengkid, okey?” sambil peluk tubuh dan menjeling sipi, dia balas.
“Aku bayar kau tiga kali ganda,” pengkid tadi offer.
Matanya membulat dalam gelap remang malam. Dalam otak buat congak, kalau tiga kali ganda, oh my, banyak tu!
“Ehm, tak boleh, aku tetap tak layan,” dia jual mahal.
“Okey, tiga kali ganda, hotel lima bintang.”
Ugh, ini memang mencabar kesabaran! Dia dah penat asyik-asyik di rumah tumpangan harga RM30 semalam, dengan bau hapak, bau rokok, tilam nipis dan katil bergoyang-goyang macam nak runtuh, masuk jamban pun bergigih nak tutup pintu, elok tu kalau ada jamban dalam bilik, kalau kat luar, lagila pitam!
Huh, ini offer hotel lima bintang, memang kerlas, nok! Kerlas!
Amacam?” angkat kening.
Dia telan air liur. Dia ushar pengkid tadi, badan lawa, baju smart, muka pun hensem. Mix agaknya.
“Kau patut cari cik ki (perempuan), kan, buat apa cari aku?!” mulutnya dijuih-juih penuh semangat.
“Sayang, aku nak kau, bukan orang lain.”
“Eh, suka hati kau panggil aku sayang!” dia berkerut dan membuat muka sambil membuka tin air tenaga yang disimpan di dalam beg tangan merahnya.
“Okey, sorry. So, what’s your name, beauty?”
“Kitty,” dia menjawab dengan muka kerek. Air diteguk.
“Oh, so sweet. Boleh temankan aku malam ni? Aku janji aku layan kau baik, don’t worry,” senyuman pengkid tu agak manis pada pandangannya.
 “Aku layan lelaki aje, ti-tik!”
“Okey, aku letak harga. RM1K.”
Gulp!
“Kau pakai protection, kan?”
“Mestila!” walaupun ada gengnya yang lain yang sanggup biarkan pelanggan tak pakai protection untuk dapat bayaran yang lebih mahal dalam RM40 ke RM50 satu malam daripada bayaran yang dia selalu dapat, tapi dia rela dapat bayaran sikit, daripada dapat penyakit!
Great. RM1.2K,” dengan muka serius mamat tu balas.
Minah ni gila agaknya?! Tak pernah lagi seumur hidup ada orang offer dia dengan harga sebegitu sekali.
“Kau mabuk? Kau janji manis, lepas tu nanti kau tinggal aku macam tu aje, kan?!”
No, aku cakap betul. Okey, ini pendahuluan,” RM500 dihulur. Dia pandang gadis tu, persistent sungguh! Lepas tu pandang pulak duit RM100 5 keping tersebut dua tiga kali dan akhirnya, dengan ketar tangannya menyambut.. air liur ditelan pahit.

**
“Apa nama kau?”
“Aku Lane,” gadis pengkid tersebut menjawab sambil menghisap rokok di kerusi. Kakinya diletakkan di atas meja kopi. Kitty masih terkejut dengan apa yang baru terjadi. “Kau hebat,” dia sambung.
“Aku.. aku.. tak pernah layan perempuan,” Kitty tunduk. Tubuhnya yang sedikit terdedah ditutup dengan duvet. Dari ekor mata, dia jeling Lane yang memakai singlet dan boxer. Terasa malu teringatkan kisah tadi.
Really? Nice for the first timer,” dia sengih tepi.  
“Kau biseksual?” Kitty soal.
Nope, aku gay,” Lane jawab selamba sambil memandang Kitty.
So? Kenapa kau cari aku?”
Nothing. I just like something new,” daripada matanya, Kitty tahu ada yang disembunyikan oleh Lane. “So, you should rest. Aku nak gerak dulu,” dia bangkit dan mengenakan kembali kemeja dan seluar jeansnya. Rokok masih dikepit di bibir.
“Kau tak stay?”
“Kenapa? Yang lain stay ke? Bukan sepatutnya touch and go?”
“Tak.. aku cuma..”
“Kau nak aku stay? Kenapa?”
“Tak.. aku.. err, ye la! Kau bayar mahal-mahal, kau duduk 2, 3 jam je, rugila!” Kitty terjerit. Kantoi, sebab dia merasakan dia bagaikan mahu terus ditemani oleh Lane. Weird, really.
“Ha ha, so cute, but sorry, sayang, I’ve got to go. Something’s up,” dia mengambil kunci kereta dan dompet yang disimpan di dalam save box dan lepas kelip mata, dia pun keluar.
Kitty terkebil sendiri... kenapa dia rasa lain macam?? Kenapa dia rasa goose bumps bila tengok Lane?? Ataupun dia terlayan dengan taburan wang yang diberi kepadanya? Tilam ni, bilik ni, sungguh wangi, sungguh selesa, tak pernah lagi pelanggan-pelanggannya sebelum ni membawa dia balik ke tempat sebegini. Paling hebat pun, hotel dua bintang RM100 semalam.
Dia tarik nafas dalam.. dia pandang sepi siling di atas sebelum terlena dengan nyenyaknya.


3 ulasan:

Aynz nayna berkata...

Hai arisa eriza....i nk taw kt mana i boleh dptkn buku tntang cerita teaser kitty-lane niy...tankz

Tanpa Nama berkata...

I like..

Tanpa Nama berkata...

I like..