Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Selasa, 28 April 2009

Koleksi Kekitten











Aku suka kucing! Tambah lagi anak kucing kiut. Rasa cam nak picit2 je huhu tapi nanti mati pulak hehe.

6 ulasan:

Cutiesgurl berkata...

comelnyer...anak-anak kucing tue..:D

Banana=Ban bread berkata...

ya allah.
comel betul ank kucing nie...
rsa nak peluk2 aja kucing ie..comel betul!!!

alkene87 berkata...

ish2 comeynyer anak2 kucing tu
teringat kucing parsi kt umh abe..
adess..rindunyer

mishaq berkata...

Rasa cam nak picit2 je huhu tapi nanti mati pulak hehe.

-----------------------------------------------

adess..dun picit2 lorr..btw, memang kiut sesangat..rase nak bela 1 anak kucing skng nie..

eija berkata...

kalo xsilap aku yg cumel2 ni scottish Fold or org panggil munchkin breed...kiut giler tp mahal..kalo affordable, ak pon bli...ahaha..
kt umah ak ade 3ekor je kucing tp kucing biasa je...sekor ala2 parsi sbb bapak dier parsi tp mak dier local~

nzihan berkata...

amboi .... tomei nyer .....