Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Khamis, 28 Ogos 2014

Update : Manuskrip Marchmellow a.k.a March

Alhamdulillah, manuskrip Marchmellow (March dan Lucy) dah dihantar ke penerbitan KN. insyaallah ada rezeki, tahun depan kita sama2 pelukss March yer wee ;) novel ni siap paling cepat antara semua novel2 den, 2 bulan lebih den btungkus-lumus, puasa pun rasa macam xpuasa, raya apatah lagi haha. terima kasih kpd semua yg menyokong dan mmberi semangat!

den dpt merasakan yg nvel March ni adalah nvel den yg plg romantik. ada la aksi yg 'action' gitu tp xbyk. yg byk nya adegan rmntik n cinta. 


# nnti dapat cnfirmation drpd KN den post bbrpa bab baru yer insyaaallah. terima kasih teman2!

~tema novel ni = romantik komedi, aksi, LGBT & islamik (semua sikit2 kecuali tema pertama) pkataan LGBT tu mcm len mcm je kan hehew well, HAT pun ada tema ni, BATK pun ada sikit2, nak buat macammana, itu adalah realiti hidup. face it even u dont want to. dan setiap tulisan den, kena pandai2 ambil kebaikan dan buang keburukan. den menulis bukan utk tunjuk keburukan, klu pembaca pandai menilai, ada maksud tsirat yg den nak sampaikan. gituuu. kalau anda genius, anda akan faham - pinjam ayat kak Melur Jelita hihihi

novel ni diharap dapat sambutan, walaupun den xbrp nak mharap sgt, tp setiap usaha mestila ada harapan kan, doakan den ye, semoga Allah mbalas doa2 kalian dgn balasan yg setimpal :)  LYTT! (Love You Thousand Times ngee) tanpa kalian, siapalah hamba ;)







*ambil tema berita Harian Metro - Pasangan Unik ;)

3 ulasan:

wan amisza berkata...

Tak sabar tunggu..

wan amisza berkata...

tak sabarnya..

Arisa Eriza berkata...

tqsm dear sis wan amisza ;) nanti follow la pkmbangan novel ni ye, insyaallah kalau ada berita baik, sis akan update ;) tqsm dear!