Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Sabtu, 30 Mei 2009

Karangan UPSR






Aku kesian kat budak ni. Tapi agak kreatif dia buat karangan utk darjah 6.. aku tak kenal siapa dia, tp aku doakan dia bjaya dunia akhirat.

3 ulasan:

keSENGALan teserlah.. berkata...

btol ke neih??
sedey lak bce..
mak ayh dye cmtuh..
huhu..but at d same time,,
klaka gak..
taw plak dak nieh marilyn monroe,,amitabh b,sanjay dutt,,
haha...

eija berkata...

rasenye krangan nih dah lame laa....ase cm mse aku skolah menegah dh ade...huhuhu...ni dibuat2 ke atau mmg btol?cm xcaye jek..hekhek

Arisa Eriza berkata...

hehe no komen la eija. aritu jumpe ms tgh godek2 tenet so copy n paste jela hehe. mgkin betul la kot coz siap dgn markah n komen ckgu nye lg huhu