Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Ahad, 10 Mei 2009

Koleksi Kekiten versi Menung Ingat Makwe huhu..

Muke tak boleh blah huhu..

Kuhadiahkan dikau rosa pinky.. Nak?

Sedapnya main kapak2 (peluk2) huhu..
Lena tidoq na..

Mana dia?

Mukaku macam musang.. Musang kiut huhu

Dah lama tak trim bebulu ku..








Ngantuk ye? Comelnye..

1 ulasan:

pinkRose berkata...

uaarrrg,comel gila.mcm nak tembus skrin laptop ni n cubit2 kucing tu.waaahh,terlalu comel..hehe