Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Khamis, 7 Oktober 2010

quake 3 arena

hehe ini hari aku nak cter sal game yg aku suka men yakni yg tertera di atas sinun ngee

dl2 aku start men game ni masa form 4. awal2 aku tgk abg aku men je then aku xtau sebab apa wat aku rasa nak men jugak. mgkin sbb bosan ke apa tah aku xtau la. tp game ni bjaya wat aku bdebar2 pada awal pmainan cewahh haha yela aku dl geng dak ayu ok wahahhahaha. aku men game ni aku start jd kasaq sket. sket je ok hehehehe. aku xtau knp aku suka game ni tp skrg aku masih main wpun da lebih 5 tahun aku dok men haha. aku men sampai bosan, then stop utk masa yg lama then aku men balik. ngee dasyat gak kan ketagihan aku ni :)

game ni ada 2 option kita blh pilih antara single player or multiplayer. aku sk multiplayer coz kita blh bunuh org ssuka at. kalau single player just ada 2 org, kita akan buru yg sorg lg n bgaduh sampai mati guna senjata yg ada. so yg single player ni lebey bdebar so aku xsuka sgt nnt aku dok mnyumpah sorg2 *mak aku sll bising coz kalau aku men game je msti aku dok bising n cakap ssorang tambah2 lg game ni haha teruk kann*


level dalam game ni ada byk. tkat ni yg aku blh survive pun takat bring it on. yg up sket tu apa tah nm nya, aku kalau menang level tu mmg aku rasa bangga boleh x hahaha *matila bangga diri, ishk!* tp aku plg suka level plg easy sbb kalo nightmare (level plg dahsyat) tu, nak hidup n bjalan seinci pun xsempat, gerenti da hancur tgl tulg. ish3

lg satu aku sk men kutip flag. kutip flag lawan dgn geng musuh sp dapat flag plg byk dia yg akan menang. haha best siot gem ni tp kalo wanita sjati aku rasa xdaya la depa nak men :D ngee

ttg senjata yg diguna ~ huhu aku plg suka BFG. yg ni kalo kena gerenti mati terus haha ala2 asid kaler hijau. wuu syes yg ni plg hebat n susa nak jumpa tuh. tp kena tembak bio kena bbetul la kalo x sia2 jugak xmati hehuu

yg len aku suka rocket launcher. best dow kalo kena tepat terus hancur bkecai hoho *gile kejam kann* yg len2 lg aku lupa ler plak nmnya :D

tp ada satu tempat tu seram tuh. ada mcm titi n keliling api mgelegak *ala2 neraka* kita kena lalu titi tu dgn ada salib tbalik bgerak2 nak lggar kita sampai jatuh. ish lambang salib tbalik tu lambang syaitan kan? dalam game ni mmg byk pngaruh syaitan n byk jugak lambang black world. cthnya ada lambang bintang (pmujaan syaitan), kepala kambing n ada byk bnda yg kalau tgk agak huduh n geli n menakutkan. tu sbb blh didik at jd ganas n kasar. so adik2 mude2an sila jgn men ok :D

utk suka2 n jd kan diri berani sket blh la men game ni. tp jgn tpengaruh suda k :) lgpun aku rasa game ni da xde kat dunia ni, just ada dalam tenet je utk dload. coz da lama sgt aku rasa tahun 90an punya game hehe terasa macam ketinggalan sket aku dok men game ni tp benda lama xlea lupa kann kalau da ada bnda baru. sbb kalo xde bnda lama xde la bnda baru xgitu? ngee ok then hv a nice day!

Tiada ulasan: