Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Isnin, 13 Disember 2010

mimpi novel baru aku

aku sedang dalam perancangan nak mengembangkan cerpen JULY'S NIGHTS & AUGUST'S NIGHTS. wah kedengaran macam superb je kan idea aku ni. hahaha itu hanya lah perancangan. kalau ikut perancangan aku ni, mmacam perancangan ada dalam pale otak aku ni, tp yg menjadi tu xtau la banyak mana aje hehehheehe

ceritanya pasal 'novel' baru aku ni katanya (ehem), tajuk pun xdapat lg. xkan nak bantai letak tajuk omputeh kan. xssuai plak sebab isi BM hehe.

itu 1, jalan cerita pun xdapat lagi. aku xtau mcmana nak mula. ish! otak aku membeku yang teramat macam ais kat kutub utara nun. cian tol kat aku, sampai nak pk jalan cter pun xdapat! kenkunun nak buat cerita yg ala2 komedi seram gitu, tp nak dapat pikir jalan cter pun xdapat2 yg bombastic. kalau wat yg besa2 karang jadi klise plak katanya. (mcm BATK) tp *lg* nak dapat wat yg bombastic bagai tu bukan lah senang tambah lagi bila xde jalan crita. *ish! aku xharus berangan2 kalau mcm ni!*

namun, *ganti tapi* xsalah kalau aku berangan2 semoga angan2 aku tu menjadi kenyataan. ini bukan angan2 la tapi impian :) jadi aku akan cuba yg tbaik juga utk mencuba mendapatkan sebijik lagi baby baru hehehe ;) susa tu nak mengandung bagai kan, loteh! doakan aku & aku nak tahu apa pendapat korang semua ttg cita2 aku ni? haruskah atau tidak? sila bagi komen mana tau dpd komen tu tcetus satu idea kan, haa. kan masyuk gitu katanya kui3. timekasih kkawan semua, aku harap dapat mula 'mengandungkan' beby kedua hehehehe karang mengandung aje xmelahirkan pun susa jugak xgitu hehe.

thank u to all, luv u all lah! muahhh33

2 ulasan:

ann berkata...

Hai.aku suka sangat baca novel ko,Bini aku tomboy ke?yang tu hah..kau memang sesuai buat novel berunsur komedi. Ada baiknya kau teruskan aje menulis nvel2 yg ada unsur komedi.sedih2 ni tak layak kot.ha ha..lagipun aku dah bosan baca novel2 sedih nih

arisa eriza berkata...

huhu itu la pasal kan. kalo mnulis cter sdey mmg xlayak :) hehe tanx ya dear ann coz sapot! ;)