Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Isnin, 28 November 2011

salam semua

salam, aku rasa da lama sgt aku bia blog ni bhabuk, b'kutu, bgajah pun ye kot huhu sbbnya skrgni lebih aktif d fb :) tambahan pulak da bz dgn keje tu pasal la.

hehe brita tbaru aku, aku mcm ni jela *tu pn kalo korang nak tau hehe* odw siapkan novel hantu baru. smbungan pd july's n august's night tu. br dpt 100 m.s MWord. cian btl.. rsnya nasib nvel ni akan sm dgn nasib BATK dl yg sll dibia kan tbengkalai hehe.

anyway, aku tetap btrima kasih pd semua yg sntiasa mnyokong aku, melawat2 blog aku ni wpun aku sbg tuannya pn jrg2 tgk dia hehe sadis btl dpt tuan mcm aku ni haha.

misi utk dicapai >> lg 250m.s, byk tu bukan sikit. aku pun xnak dia dpt komen2 buruk lg mcm BATK, *hehe cian BatK ni* aku cuba utk wat yg tbaik wpun aku tau wajib akan ada yg suka n ada yg xsuka, wajibUL GHUNNAh jugak akan ada kelemahan, xde bnda yg pfect kcuali Allah. apa pun aku tetap bharap tulisan aku dpt bg ssuatu kebaikan utk semua pbaca. mcm sll aku pesan, yg baik ambil, yg buruk & xbaik sila lah buang. aku harap BATK xdinilai sbg satu keburukan di sisi DIA, ameen

t.kasih atas segala sokongan & komen2 semua, bila aku baca balik komen2 yg korang semua titipkan kat blog ni, aku rasa lega sbb still ada yg sokong & sayang kat aku hehe :) tanpa sokongan korang semua, insyaallah aku dah betul2 seorang penulis yg dah bsara walaupun baru je terjun dalam bidang ni hehe *what a shame katanya kan* alhamdulillah Allah masih mberi aku ruang & peluang utk mberi sedikit kelebihan yg ada utk dishare pada semua. masih bharap semua tulisan aku dijadikan iktibar sbb aku menulis utk kebaikan bukan utk keburukan. till then, semua yg kita buat di dunia, akan dibalas di akhirat. psiapkan diri kita, tanam pohon2 utk kita petik hasilnya di sana insyaallah :)

best regards,
arisa eriza ;)
salam..

Tiada ulasan: