Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Isnin, 15 Jun 2009

Boyz or Girls??












http://azzuraabdlatif.blogspot.com/2008/09/beza-lelaki-dan-perempuan.html


Siapa suka buat kerja gitu? yg pasti bukan aku huhu. Aku lebih pada yg belah kanan, bukan kiri hehe. Tapi tak la sampai xmandi huhu. Tu la beza laki n perempuan. Tapi, xsemua laki cam2 n xsemua perempuan cam2 kan hehe. Just 4 fun postin' this!

5 ulasan:

Fill@ @naheR berkata...

hahahha.. lawak beb.. aku x adalah pelik sampai kat belah kiri tu.. and tak adalah sampai ikut tahap belah kanan setakat sedang2 ye kot... i like the komik..

keSENGALan teserlah.. berkata...

adehh..
lawak tol..
kartun2..ekekeeee..

mishaq berkata...

uihh..
tak kuase den nak ikut cam belah kiri tu, byk sgt step nye..
wat ape yg patut da..
=)

♥corcraze♥ berkata...

tol mishaq..
best la ur n3 nih..
so funny!
sy kiri tu xsgt la kot,pki mascara,and lipstick jek..
sbb xtaw make up sgt..

belah kanan mmg tak sbb i mandi lame jgk..ngehehe..

Si Kure-kuree berkata...

klaka tol..dua2 over...kalu nk amik yg blah knan sket, kiri sket, boleh x??
sbb aku cm tu kowt..kalu nk gi klas, 20 minit b4 klas, bru bngun..
sbb time mlm aku dah siap sume..hehehe
n then aku pkai lipbalm..wlau kdg2 tgh trun tangga bru pkai.hehehe