Assalamualaikum :)

Saya banyak tulis pasal gadis tomboy dan lelaki lembut bukan nak suruh org tiru yg buruknya, tp tiru la yg baiknya. Xsemua benda nampak dgn mata kasar, guna mata hati dan jgn ambil ssuatu keputusan dan tindakan ikut hati, tp bfikir seiring dengan ilmu dan akal.

Please jgn tpengaruh dgn benda yg xsepatutnya ye, rasanya kalau pandai mbaca, mesti pandai menilai mana baik mana buruk, kan.. muahx syg sume !

*Jom add friend kat FB, Arisa Eriza :) hee, tqsm *

Khamis, 16 Julai 2009

Dah lama tak intai blog

Meow2..
salam untuk korang!

sorry coz aku da jarang dapat update new en3. coz nya sgt2 lah bz dgn b'macam2 benda. internet plak xde, so aku dapat surf pon bila balik umah mak bapak aku jela.

manuskrip aku baru dapat 130 m.s lebih. uwaa sgt2 lah sedey nye nih! aku punya m'hadap lptp or pc aku sampai 5,6 jam, tpi aku taip2 dapat 10 m.s je huhu kelako tol rasanya. mmg m'cabar kewibawaan and kesabaran aku btul la. tambah plak nye bz dgn kes nak add & drop subjek, mmg lah sawan aku tak lama nnti huhu.

duduk pulak kat luar, mmg a aku akan terasa keseriusan kepenatannya sbb gap klas aku mmg giler3 punye jauh. sekali 3, 4 jam daa gaps nye. maut aku kat U nih! dl xpe coz dok kolej senng je nak balik. xjauh. nih kalau nak lik umah tuh, dgn jem nye lg, mmg cukup la wat stres huhu. nsib badan la beb. tak nak susah, tak payah study, tu je jwpannya.

hopin' that i can manage my time perfectly. huhu speaking bukan main. kalau dah dapat tido, jgn arap aku nak hengat dunia! huhu cter z ke mana, kelas ke mana. tolong doakan aku pada sesape yang m'baca ni na. tq sgt3 utk korang semua! harap dapat buat yang t'baik utk korang yg t'baik! Insya Allah..

3 ulasan:

me, myself n i berkata...

salam...
first, ucapkan tahniah sbb dpt peluang untk bukukan novel awk..
cita 2 best giler.. xsbr mo tunggu diterbitkan..
erm.. cam2 la lumrah kehidupan student.. kalo xda cam2, bukan student namanya.. hehe..
nway, all da best.. i know u can do it.. chaiyok2..^_^

Tanpa Nama berkata...

huhu tanx me myself n i.
insya allah sy akan cb y t'baik utk cb siapkan cepat2 huhu.
kena usha keras
fighting!

Arisa eriza

Sha berkata...

xpe2..kasi slow n steady
no tension2+stress2 naa..
nti kalo stress terlebey xdpt nk hsl kn gud story..nti story xnjoyable
ape2 pn..chaiyok2!!..
noe u cn do it...
bese la 2 fitrah sorg stdnt..
kalo xbz mnjg, kalo xstress mnjg, bkn stdnt nme nye..huhu